Kundeservice
Jeg, Tanja, eller min kollega Christina er klar til at hjælpe dig.
Har du spørgsmål til din ordre, produkter, levering, bytteregler eller andet er du også velkommen til at finde svar i vores FAQ eller sende en e-mail til [email protected]
Har du været så uheldig, at du har modtaget en defekt vare, som enten er gået i stykker under transport eller har en produktionsfejl, bedes du tage billeder eller optage en video af fejlen/skaden hurtigst muligt og sende en e-mail til [email protected]
Så finder jeg en løsning sammen med dig.
Jeg behandler sagen hurtigst muligt.
Du er altid velkommen til at kontakte os på [email protected] eller telefon 61484915. Vi besvarer din e-mail inden for 1-3 hverdage. I forbindelse med Black Friday, jul og udsalg kan der dog forekomme længere svartid, da vi arbejder på højtryk på at få ordrer sendt afsted. Som udgangspunkt er der ikke mulighed for at ændre på sin ordre efter ordreafgivelse.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.

