Din ordre

Hvis du har spørgsmål til din ordre, så kan du måske finde svar på dit spørgsmål nedenfor.

 

Hvordan kan jeg se, hvor langt min ordre er?

 

Når du har bestilt en ordre online hos os, så kan du følge ordren ved at logge ind på din kundekonto såfremt du var logget ind, da du bestilte din ordre.

 

Du kan logge ind her

 

Hvis du ikke var logget ind på din kundekonto ved bestilling, er det desværre ikke muligt at følge ordrens rejse online. Du kan dog forvente at modtage den inden for 1-3 hverdage efter du har bestilt, hvis alle varerne var på lager da du bestilte. Du kan se den aktuelle leveringstid under den enkelte vare.

Du får en e-mail, når vi har plukket din ordre på lageret og går i gang med at pakke den. Herefter sendes den oftest samme dag, men der kan i nogle tilfælde gå op til 24 timer.

 

Kan jeg ændre i min ordre, når den er bestilt?

Hvis du ønsker at få fjernet en vare fra din ordre, så send en e-mail til [email protected] og hør om det er muligt at ændre i ordren, hvis ordren ikke allerede er blevet pakket. Så vil vi kunne nedjustere beløbet, når pengene hæves ved afsendelse.

Hvis du ønsker at bestille en ny vare, så skal du bestille den på en ny ordre og så kan du skrive til kundeservice og høre om dine to ordrer kan nå at blive sendt samlet for at undgå dobbelt fragt.

 

Kan jeg tilføje varer til min ordre?

Hvis du ønsker at bestille flere ting, så skal du lave en ny ordre. Send en e-mail til [email protected] eller evt. en sms til Tanja på 21431327 og hør om du kan nå at få sendt dine ordrer sammen. Hvis det ikke er muligt vil de blive sendt hver for sig.

 

Kan jeg slå to ordrer sammen og spare fragten?

Send en e-mail til [email protected] hør om vi kan nå at sende dine ordrer samlet. Hvis ikke, så vil de blive sendt hver for sig.

 

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis ordren ikke er blevet pakket endnu, så har du mulighed for at annullere ordren. Send en e-mail til [email protected] . Hvis ordren er blevet afsendt, så kan vi desværre ikke annullere ordren, men du har mulighed for at returnere de varer, som du ikke ønsker at beholde.

 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Ordrebekræftelsen bliver sendt automatisk til dig efter bestilling. Så den bør være i din mailindbakke senest 10 minutter efter. Hvis du har en hotmail, gmail eller icloud så er spamfiltrene stærke og frasorterer ordrebekræftelser, så husk derfor at tjekke dit spamfilter/indbakke for uønsket e-mails. Hvis du finder ordrebekræftelsen i spambakken, så højreklik på vores e-mailadresse og tilføj os til din adresseliste. Så sikrer du dig også, at du får besked om ordrens afsendelse og din kvittering for dit køb.

 

Jeg har spørgsmål til en kampagne eller rabatkode?

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, så får du tilsendt en e-mail med en velkomst rabatkode, som gælder på ikke i forvejen nedsatte produkter. Hos nogle kunder opleves der desværre en forsinkelse på e-mailen, så hvis du ikke har modtaget den, så henvend dig til Tanja. Så kan hun se om du har fået tilmeldt dig med korrekt e-mail adresse og oplyse dig om rabatkoden.

 

Jeg har ikke modtaget hele min ordre?

Nogle ordrer sendes i to eller måske flere pakker. I den e-mail som du har modtaget fra os ved afsendelse af pakken står der, hvor mange pakker ordren er sendt afsted i. Nogle gange kan pakker komme forskudt til pakkeshoppen, så tjek gerne sporingen af de enkelte pakker, hvor du kan se status på den enkelte pakke.

 

Hvis alle pakker er modtaget og du fortsat mangler varer, så er det vigtigt, at du pakker alle varer op og kigger pakkefyldet grundigt igennem. 

Der kan også være sket en lagerfejl og så vil du være blevet informeret om dette på e-mail eller sms. Der kan desværre også være sket en menneskelig pakkefejl på lageret og beklager vi i så fald. Kontakt os på [email protected] eller tlf. 21431327 og vi får hurtigt fundet en løsning.

 

Hvordan får jeg fat på kundeservice?

Du kan sende en e-mail på [email protected] eller ringe/sende sms til Tanja på 21431327.

 

Er min pakke kommet retur?

Vi har desværre ikke mulighed for at give besked, når vi modtager en returpakke. Derfor vil du ikke modtage en besked, når pakken er leveret hos os, men du kan i stedet for følge pakken med det track & trace nummer du har på pakken. Vi behandler din returpakke inden for 10 hverdage efter modtagelse.

 

Kan jeg selv afhente min ordre?

Ja det kan du naturligvis 

Du har mulighed for at bestille de ønskede varer online på shoppen og i check-out vælger du click & collect på lager. Adressen er Villemoesvej 2, 7560 Hjerm.

Vi sender en e-mail til dig, når din ordre er klar til afhentning. Send gerne en e-mail til [email protected] eller en sms til Tanja på 21431327 og aftale nærmere tidspunkt for afhentning eller om pakken skal stilles ud til afhentning efter kl. 13.

Normalt er der en til stede på lageret mandag-torsdag fra kl. 9-13, hvor din pakke kan hentes, såfremt du har fået en besked om, at pakken ligger klar til afhentning. Dog kan der opstå sygdom, så hvis du vil være sikker på, at du ikke kører forgæves, så aftal afhentning på forhånd.

 

Hvad gør jeg ved en fejl eller skade på min vare?

Hvis du skulle være så uheldig, at der er fejl/skade på en modtaget vare, så skal vi naturligvis finde en god løsning. Du skal sende en e-mail til Tanja på [email protected] og skrive REKLAMATION + ordrenummeret + varenummeret eller varenavn i emnefeltet.

Det vil være en stor hjælp fra os, hvis du husker at tage billeder eller en video og gemmer al emballagen indtil du har været i kontakt med os. Du skal ikke sende noget retur til os med mindre dette er aftalt på e-mail.